Hľadáme šikovných ľudí do tímu
Kto som
Volám sa Jaroslav Ilek a som zakladateľom tohto webu, autorom ebooku "7 tipov ako ušetriť na finančných produktoch", autorom viac ako 200 článkov o financiách a regionálnym riaditeľom v spoločnosti Swiss Life Select Slovensko a.s., ktorá je súčasťou švajčiarskej skupiny Swiss Life.
Vediem tím finančných poradcov, pre ktorých som mentorom, koučom a občas aj bútľavou vŕbou.
Pomáham im zlepšovať systém práce a pracovať efektívne. Klienti ich vyhľadávajú sami a môžu si vyberať, s kým budú spolupracovať. Vďaka tomu si vedia si slušne zarobiť, mať čas na seba a rodinu a navyše sú prínosom pre trh a inšpiráciou pre iných poradcov.
Čo robíme
Zameriavame sa na komplexnú správu majetku a osobných financií. Jej nosnou časťou je tvorba majetku a jeho dlhodobé zhodnotenie. Pomáhame ľuďom s financovaním bývania, ochranou rizík straty príjmu, zabezpečením na dôchodok a poskytujeme investičné poradenstvo.
Ak to zjednoduším, tak použijem poslanie spoločnosti Swiss Life: Pomáhame ľuďom žiť život podľa vlastných predstáv.
Koho hľadám
Rozširujeme obchodné tímy vo viacerých mestách na Slovensku. Preto hľadám nadšených obchodníkov a odvážnych manažérov, ktorí sa neboja, majú radi výzvy a chcú, aby niečo za nimi zostalo.
Vieme zaškoliť nováčikov a vieme prijať aj skúsených obchodníkov z fachu alebo manažéra so skupinou obchodníkov. Ľudia so skúsenosťami sú vo veľkej výhode. A práve tých preferujeme.
V akých mestách môžete pôsobiť
Momentálne máme kancelárie v mestách Bratislava, Trenčín, Žilina, Košice a Prešov, kde máme dobré zázemie.
Vieme otvoriť ďalšie kancelárií v krajských alebo okresných mestách. Ich otvorenie je podmienené nájdením samostatného manažéra, ktorý nám s otvorením pomôže a zastreší chod kancelárie.
Čo hovoria ľudia, ktorí so mnou spolupracujú?
Hľadal som nielen firmu na spoluprácu, ale najmä lídra, ktorý by mi ponúkol možnosť rozvíjať sa a neustále zlepšovať službu pre mojich klientov. Zdvihol som telefón, dohodli sme si stretnutie a o pár dní som sadol do auta a vycestoval z Prešova do Bratislavy. Jarova vízia, odbornosť, princípy, ktoré vyznáva a kam svoj biznis smeruje, ma utvrdili v tom, že som urobil skvelé rozhodnutie a som na správnom mieste. Počas mojej kariéry som sa ocitol nie raz na stretnutiach, kde som bol "náborovaný" a téma odmeňovania bola nosnou časťou. O veľkej pridanej hodnote, ktorú naše rozhovory mali, hovorí aj fakt, že s Jarom som tému peňazí doriešil ako poslednú dávno po podpise spolupráce. Po 4 rokoch sme nielen obchodnými partnermi, ale stali sa z nás priatelia. V tomto duchu to funguje aj v celom našom tíme. Jara si v prvom rade vážim ako človeka, ktorý je neustále ochotný pomôcť a poradiť. Fungovanie tímu pod jeho vedením má jasný smer a najmä charakter. Jeho aktivity a odbornosť majú výrazný presah mimo náš kolektív a som veľmi rád, že s ním môžem takto úzko spolupracovať. Pri spolupráci s Jarom sa mi zmenil pohľad na niektoré veci v živote, získal som nové možnosti, uvedomenia si, osobnostný posun, finančný posun, zarábam násobne viac za menej času. Mám pocit spolutvorby prostredia ktorého som súčasťou, pocit uznania, možnosti sa rozvíjať a osobnostne rásť, cítim profesionalizáciu v odbore... Pri spolupráci s Jarom si cením jeho postoj k ľudom, odborný prehľad, detailnosť v situáciách, že sa snaží vždy nachádzať inšpirácie a ukazovať priestor možného. Keď som ho oslovil na spoluprácu, nemal som žiadne obavy, nakoľko som bol už rozhodnutý na spoločnú spoluprácu a zmenu prostredia a vytváraní iného pohľadu na biznis, že všetko sa dá robiť aj ináč, so skutočnou pridanou hodnotou pre klienta. U Jara Ileka pracujem od roku 2017 ako odborná asistentka. S jeho empatickým a profesionálnym prístupom si získava veľa spokojných klientov a príjemnú spoluprácu kolegov v tíme. Pod jeho vedením sa vo svete financií stále vzdelávam a lepšie orientujem. Vážim si na ňom aj jeho priateľský prístup a ochotu, za čo som mu vďačná. V roku 2015 som si vybral Jara Ileka ako manažéra, u ktorého chcem byť v tíme. Pri rozhodovaní boli pre mňa kľúčové 3 veci. Prvou vecou bola dôvera, teda čo sa povie, to aj platí, druhou vecou bola odbornosť a treťou bolo jeho online pôsobenie. Nakoľko som „ostrieľaný profesionál“, tak bolo pre mňa dôležité, ako si nastavíme podmienky a pravidlá vzájomnej spolupráce, či bude rešpektovať moje požiadavky a najmä či spolupráca bude fungovať aj o niekoľko rokov. Máme za sebou viac ako 5 rokov spolupráce a hodnotím to ako jedno z mojich dobrých rozhodnutí. Všetko, na čom sme sa kedy dohodli, aj platilo. Oceňujem, že Jaro na sebe stále pracuje, udržiava si prehľad v odbornosti, ale aj v oblasti marketingu a online pôsobenia. Náš pracovný vzťah sa posunul do priateľského, vieme sa otvorene porozprávať na akúkoľvek tému a za tie roky máme aj spolu s kolegami výborné spomienky na akcie, ktoré sme spolu zažili. Ak by som sa mal rozhodovať znova, tak by som bez váhania urobil rovnaké rozhodnutie aj dnes. Jara som spoznal ako začínajúceho finančného poradcu. Od začiatku sa javil ako profesionál so správnym názorom na kvalitu finančného sprostredkovania. Intenzívne spolupracujeme od roku 2013. Máme spoločný pohľad na kvalitu našej práce. Jaro sa prepracoval na jedného z najuznávanejších odborníkov na osobné financie na Slovensku. Jeho práca s klientom je pre každého príkladom a svojimi vedomosťami, znalosťami a skúsenosťami priťahuje k sebe ďalších poradcov. S Jarom Ilekom som sa stretol prvý krát na pohovore, keď som začínal v spoločnosti Fincentrum. Chcel som robiť finančného poradcu a zhodou okolností so mnou robil pohovor práve Jaro, za čo som mu doteraz veľmi vďačný. Po niekoľko ročnej spolupráci, kde sme si zažili aj turbulentné obdobia si ho veľmi vážim ako odborníka. Som človek, ktorý si zakladá na kvalite a lojalite. V tomto biznise človek dostáva rôzne pracovné ponuky od konkurencii, ale nikto iný ma nedokázal presvedčiť, aby som odišiel od Jara Ileka. Veľmi si cením, že premýšľa nad koncepciou tohto biznisu a prináša inovatívne nápady, ktoré nás odlišujú od konkurencie a sme vždy o krok pred nimi. Jaro spravil zo mňa úspešného človeka v tomto biznise aj jeho povahou. Je to striktný, ale zároveň pokorný a empatický človek, ktorý presne vie, čo robí. Pod jeho vedením som nabral zdravé sebavedomie a odbornosť, čo mi veľmi pomohlo k mojej práci. Nielen sebavedomie a odbornosť je to jediné, čo mi pomáha u Jara. Je to aj skvelý tím, ktorý vytvoril a s tým spojené prostredie, kde sa mi veľmi príjemne pracuje. Spoluprácu s Jarom som začal už počas vysokej školy. Študoval som ekonomiku a riadenie stavebníctva. Dlhšie obdobie som pracoval súčasne v oblasti stavebníctva a v oblasti financií. Do tímu som prišiel, lebo som tam videl dobrú príležitosť, možnosť získať nové vedomosti a tiež možnosť si slušne zarobiť. Keď som videl, že sa kolegovia posúvajú ďalej, nechcel som, aby mi ušiel vlak, tak som sa rozhodol pracovať profesionálne v oblasti financií v tomto tíme a neľutujem to. U Jara som sa naučil neriešiť problémy, ale hľadať riešenia, byť viac efektívny a robiť kvalitnú robotu. Myslím viac pozitívne a tieto všetky veci sa snažím preniesť aj do osobného života. Zmenilo sa aj to, že za ten istý čas viem urobiť oveľa viac vecí ako predtým, takže keď si dopredu naplánujem, čo mám spraviť, tak to aj spravím. Som viac pozitívny a prenášam to aj na rodinu a klientov. Na spolupráci s ním si cením hlavne jeho bohaté vedomosti, jeho pomoc pri riešení zložitejších obchodných prípadov a tiež aj spoločné aktivity mimo práce. Nemôže byť všetko iba o práci, ale aj o zážitkoch. V minulosti som vystriedal viacero obchodných aj manažérskych pozícií vo finančnom sektore. V roku 2013 som sa rozhodol pre zmenu a ponuka od spoločnosti Fincentrum bolo pre mňa optimálnym riešením. U Jara sa mi páči jeho nasadenie, odbornosť a obdivujem jeho húževnatosť. Vyhovuje mi, že máme veľmi podobný prístup k práci a k ľuďom. Ak mám niečo vyzdvihnúť, tak pri práci s Jarom si najviac cením jeho prístup a odbornosť. Hľadal som pracovnú aktivitu, ktorá by mi dávala zmysel a v spoločnosti Fincentrum v spolupráci s Jarom Ilekom som ju našiel.Mgr. Pavol Hajduk - TOP finančný sprostredkovateľ, Prešov
Ing. Dušan Moskaľ - exkluzívny finančný sprostredkovateľ, Košice
Martina Kormúth - odborný asistent, Bratislava
Petr Hechtberger - exkluzívny finančný sprostredkovateľ, Žilina
Ing. Igor Skýpala - oblastný riaditeľ, Bratislava
Mgr. Peter Tisovský - TOP finančný sprostredkovateľ, Bratislava
Ing. Peter Drienovský - TOP finančný sprostredkovateľ, Bratislava
Ing. Emil Mitro - TOP finančný sprostredkovateľ, Bratislava
Čo budete robiť
Obchodník/finančný sprostredkovateľ
- vyhľadávanie a akvizícia nových klientov
- obchodné stretnutia s klientmi a pravidelné stretnutia s prémiovými klientmi
- poskytovanie služby prideleným existujúcim klientom a spracovávanie leadov na potenciálnych klientov, napr. aj z tohto webu
- mailová a telefonická komunikácia s klientmi, finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi
- príprava finančných plánov a ponúk finančných produktov
- príprava a uzatváranie zmlúv (investície, hypotéky, poistenie, DDS, DSS)
- administratíva spojená s finančným sprostredkovaním
Manažér obchodného tímu
- aktívne rozširovanie obchodného tímu
- zapracovanie nových obchodníkov a asistovanie pri konzultáciách s klientmi
- participácia na tvorbe obchodných a marketingových plánov
- stanovenie plánov aktivít, ktoré smerujú k splneniu ročných a mesačných cieľov
- kontrola priebehu plnenia úloh a aktivít a ich konsolidácia s plánom
- vytváranie pozitívnej a proaktívnej atmosféry v tíme
- vedenie, koučovanie a mentorovanie obchodníkov
Čo za to dostanete a forma spolupráce
Vaša odmena bude naviazaná na výkon. Odmeňovací systém je maximálne spravodlivý a motivačný. Na ľuďoch nešetríme. Priemerný príjem 10 najlepších obchodníkov je 5.054 EUR mes (priemer za rok 2022). Priemerný príjem 5 najlepších obchodníkov je 7.368 EUR mes (priemer za rok 2022). Z koľkých? V tíme mám aktuálne 14 ľudí na "plný úväzok".
Nemáme žiadne limity. Za excelentné výsledky dostanete excelentnú odmenu.
Príjem je zložený z viacerých zložiek a všetky z nich môžete ovplyvniť svojimi aktivitami a výsledkami.
Pri obchodníckych a manažérskych pozíciách zmluvu uzatvárate so spoločnosťou Swiss Life Select Slovensko a.s.
Spolupráca je možná formou SZČO (registráciou v NBS sa stávate SZČO, ale živnosť nie je potrebná) alebo formou s.r.o., čo dáva zmysel hlavne pri vysokých príjmoch. Spolupráca formou TPP je možná len pri pozícii asistent podpory obchodu alebo špecialista starostlivosti o klientov. Záleží na našej dohode a vašich preferenciách.
Pre nových kolegov vieme poskytnúť podporu na rozbeh podnikania v podobe vstupného bonusu. Samozrejme k tomu dostanete štandardný príjem podľa dosiahnutých obratov.
Čo ponúkame
- zázemie silnej švajčiarskej spoločnosti
- bezkonkurenčné online nástroje
- perspektíva osobnostného rastu a kariéry
- absolvovanie bezkonkurenčného vzdelávacieho programu
- prepracovaný systém benefitov (príspevky na paušál, príspevky na operatívny lízing, firemné dovolenky pre najlepších, zľavy vo finančných inštitúciách pre celú rodinu a ďalšie)
- firemné akcie a teambuildingy
- pohyblivá pracovná doba a možnosť práce aj z home office
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- obchodnícke zručnosti
- proaktívny prístup
- samostatnosť v riešení pracovných úloh
- tímová orientácia
- ambicióznosť a cieľavedomosť
- rýchle osvojovanie poznatkov a ochota na sebe pracovať
- efektívne zvládanie stresových situácii
- analytické zručnosti a dobré komunikačné schopnosti
- skúsenosti s vedením tímu sú výhodou
Hľadáme kolegov, ktorí nepracujú dlho a tvrdo, ale rýchlo a efektívne. Hľadáme kolegov, ktorí majú radi pravidlo 80/20 a sú si vedomí toho, že len niektoré činnosti v práci a živote sú naozaj dôležité.
Idete do toho?
Ak áno, tak ma kontaktujte cez formulár nižšie. V prvom kroku mi postačujú stručné informácie, ale ak chcete napísať niečo viac, môžete to vpísať do formulára.
Následne sa dohodneme na online alebo osobnom stretnutí.
Teším sa na spoluprácu.
Jaroslav Ilek